1. A megvásárolni kívánt termékeket helyezze a kosárba. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban mindig láthatja. 
  2. A webáruházban megjelenített árak minden esetben tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t. A pénznemet a lap tetején lehet váltogatni. Az átszámítás alapja az MNB napi devizaárfolyama, amit a www.mnb.hu honlapon ellenőrizhet.
  3. Szállítási költségként a kosárban az az összeg jelenik meg, amennyiért a futárszolgálat kiszállítja a megrendelt termékeket, ha Ön ezt választja. 
  4. A Kosár gombra kattintva ellenőrizheti és módosíthatja annak tartalmát, a „Vásárlás folytatása” gombra vagy az áruház felületére kattintva pedig visszatérhet az áruházba. 
  5. Ha vásárolni kíván, regisztrálnia kell, vagy már megtörtént regisztrációt követően belépés szükséges. 
  6. Belépéskor a főmenüben láthatóvá válik ügyfélfiókja. Ügyfélfiókjában ellenőrizheti és módosíthatja adatait, megtekintheti eddigi vásárlásait és esetleges kedvezményeit. 
  7. A kedvezmények érvényesítése: Esetleges kedvezményeit ügyfélfiókjában, a Kuponjaim menüpont alatt találja a felhasználás feltételeivel együtt. A kedvezmények kóddal vannak ellátva. Fizetés előtt a kódra kattintva a kedvezmény megjelenik a kalkulációban. 
  8. Kérjük, ellenőrizze szállítási és számlázási címét, ha szükséges, adjon meg újat vagy újakat.
  9. Válasszon szállítási és fizetési módot. 
  10. Még egyszer ellenőrizze az adatokat, írjon megjegyzést, ha szeretne, majd a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. 
  11. A megrendelés elküldését követően e-mailben automatikusan generált, tájékoztató jellegű visszaigazolást kap. 
  12. Amennyiben megrendelésével kapcsolatban kérdés merül fel, ügyfélszolgálatunk a rendelés feldolgozásakor haladéktalanul felveszi Önnel a kapcsolatot.
  13. A rendelés státuszának változásakor (mint pl. "Feldolgozás alatt", "Banki utalásra vár", "Futárszolgálatnak átadva") e-mailben értesítjük Önt. 
  14. Amennyiben kiszállított megrendelésével kapcsolatban bármilyen problémája merül fel, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, vagy telefonon.
  15. Amennyiben ez 3 napon belül nem történik meg, megrendelését lezártnak tekintjük, amiről Önt e-mailben értesítjük.